Mellemtrin

I mellemtrinnet er vi ca. 85 elever. Nogle klasser har et enkelt spor, mens andre har to. Vi samarbejder på tværs af klasserne i både fag og ved afholdelse af arrangementer. Vi deltager i de forskellige kulturelle tilbud i kommunen som teater, idrætsaktiviter og årets helligdage.

Østre Skole er kendetegnet ved at være en mangfoldig og inkluderende skole, der har fokus på et højt fagligt niveau. Elevernes faglige og sociale udvikling styrkes og støttes, så den enkelte elev kan blive så dygtig som muligt. Der er et godt skole-hjemsamarbejde med forældrene, og det er et fælles mål for medarbejdere, elever og forældre at skabe et godt og trygt læringsmiljø for alle på Østre Skole.

Vi vægter værdierne respekt, tolerance og ansvarlighed i alle vores handlinger. Både som barn og voksen.